måndag 18 augusti 2008

vaken tidigt :O / andrea

Vaknade så himla tidigt idag, skulle gå upp klockan 08.15 föratt vara iordning för att åka själv till centralen och hämta Jenny men istället vaknade jag 06.15 föratt mamma kom in med nytvättade kläder ... Sen kunde jag inte somna om men sen åkte jag iaf till centralen och träffade Jenny och lilla Dexter , som inte var så liten längre , utan hade växt ganska rejält . Vi åkte hem och åt muffins och drack päroncider hihi och tittade på family guy :) När vi hade varit ute med hundarna lite senare så träffade jag Emelie och vi åkte in till stan för att shoppa lite skolsaker , inte för att vi hittade nått men gick runt där tills fötterna gjorde ont , gick även till espresso house och drack en frapino , riktigt myyyysigt :D och nu är jag hemma med Jenny och snart ska vi ta moppen till vivo och köpa lite smått & gott ,

Inga kommentarer: