onsdag 20 augusti 2008

Klubbor och mopeder /Jenny

Hallåhallå:)

Har suttit och pluggat till teoriprovet hela kvällen..inte så koncentrerat som jag kanske skulle ha velat, men ändå..

När vi kom hem från ikea satte jag och andrea ihop hennes nya rosa stol nästan helt själva..rätt stolta..Gav strumpan några klubbor, av någon anledning blev hon jätteglad..lycklig för mindre med andra ord.

Mor och far har varit ute med både Dexter och Aias, tror det gick bra, pappa sa att han va snäll och Aias har numera ett antidragkoppel, den lilla busen..

Har förresten åkt moped för första gången i mitt liv nu, det va väldigt obehagligt, första gången i alla fall, nu är det lite roligt, men då kändes det helt ärligt som min sista stund var kommen och jag skrek till Andrea " saaaaaakta neeeer...snyft".

Just nu försöker vi hitta på något att göra i morgon, men tror vi får sova på saken för kommer inte på något..

Nattinatti =)

Inga kommentarer: