tisdag 12 augusti 2008

Regn

Hallå :)



Det har regnat hela dagen idag, vilket jag inte kommit undan när jag sprungit fram och tillbaka på jobbet, har blivit förskyld..=P

Nyser nonstop idag, jättekuligt...=D Jag har jobbat idag men Mange(min pojkvän) har varit ledig så han och Dexter har legat hemma och slappat hela dagen. Eller inte hela för han var inne i stan och hämtade plånboken som polisen hade hittat, great, 100 spänn var dock borta..undrar om polisen tog det..


Ska jobba i morgon med, så ska försöka att inte lägga mig alltför sent, för att inte vakna upp helt förstörd..=P


Kom precis på att jag skulle suttit barnvakt idag efter jobbet, hur sjutton kunde jag glömma det..Ringde och hon kom hem i tid så jag behövdes inte, men så pinsamt, åååhhh.

Här är en liten en som redan har somnat:)

En av mina favoriter här :)


Pusss å kram!

Inga kommentarer: