torsdag 28 augusti 2008

Älskar Västerås! /jenny

Tjeeena

Igår var en lång dag, först vaknade jag vid 5 tiden, fick skjuts av pappa till tåget och åkte därefter tåg i 1 timma till Västerås. Väl där letade jag mig fram till vägverkets kontor där jag skulle göra teoriprovet. Jag var rätt nervös..först fick man ta kort och sedan skriva sin namnteckning(mitt kort söög, såg så trött ut..). Efter det gick vi in och skrev provet..och..jag blev GODKÄND..så himla skönt!! Nu har jag ett år på mig att ta körkortet. =)

Efter provet gick jag runt lite i Västerås, köpte 12 par strumpor och 2 kalsonger till Mange på Dressman..Och en t-shirt å lite sånt till mig och ena present till andrea men det har hon redan visat. :)

Västerås är en himla fin stad! å andra sidan hade jag nog inte varit lika positiv om provet inte hade gått bra.

När jag kom hem hämtade mamma mig och vi åkte en sväng till Universitetets road show, lite kul, sen åkte vi hem och jag packade och åkte till centralen för å hoppa på tåget. Andrea mötte oss där och hjäpte oss att bära allt hehe mycke nya kläder med hem:D

Lilla Dexter var så duktig på tåget så fort vi kom på så lade han sig på golvet och sov hela vägen, himla duktig!:D

Nu ska jag och mangebange åka in till stan för att kolla runt lite!

Ha det! Pusss

1 kommentar:

Anonym sa...

Västerås är bäst, kul att det gick bra :)