söndag 10 augusti 2008

Gokväll!

Heeej



Dexters lilla vovvekompis har varit här i ett dygn nu, och när vi gick och lämnade honom blev Dexter jätteledsen och började gnälla.. Sen ville han inte gå hem utan satte sig bara ner och surade..pinsamt..sen blev han i vilket fall som glad efter en stund och vi gick hem..fick duscha av honom för den andra vovven kissade honom på huvudet..äckligt..




Har jobbat idag, höll på och somna.. I morgon ska jag förhoppningsvis ge blod, ska försöka byta tiden jag fick, vilken är nästa vecka men då vill jag hem. När som jag går dit i alla fall så måste de ta ett nytt blodprov på mig för att det var för lågt sist..så kanske jag inte ens får ge blod, tråkigt..

Idag har Dexter lärt sig dansa-tricket klart nästan, han snurrar runt bara man säger dansa..är så stolt hehe=D

Puss

Inga kommentarer: