fredag 22 augusti 2008

Tappade klubbor /Jenny

Halloj i stugan!

Ikväll har jag och andrea som vanligt suttit i hennes rum, hon vid datorn och jag har försökt plugga, inte varit så koncentrerad som jag skulle velat dock, samtidigt som vi tittar på mysteriet på greveholm...

Höll på att garva ihjäl mig när andrea satt och gnagde på sin klubba, sen fumlade hon till så hon tappade klubban på golvet haha såg så roligt ut. Helt gråtfärdig satt hon och stirrade på sin klubba hahahaha, sen gick och sköjde av den, så var smackandet igång igen och hon var så glad så. Efter en stund gick klubban i tu och hon sa besviket " jag trodde i alla fall jag skulle få behålla en" där hon satt med pinnen i handen, men det stoppade henne inte..nu är hela klubban borta.... =D

Stackars lilla Dexter sprang in i en låda idag när vi var ute och lekte, han tjöt till och haltade lite, men efter en minut så var allt bra igen, men stackars liten.

Idag så ringde jag även och anmälde oss till en valpkurs, som jag mange och Dexter ska gå, kommer att bli roligt..och lärorikt, hoppas Dexter får massa nya små polare med =D

Nä är väldigt trött nu, ska hoppa i sängen.

Nattinatti :)

Inga kommentarer: