onsdag 6 augusti 2008

Latmask

Å är så trött, men är bara 3 dagar in på mitt 14 dagars jobb maraton så får hålla ut lite till. Den här dagen har dock varit en av det bättre, har haft en väldig massa otursdagar men denna hära dagen har varit förhållandevis okeeej..hehe

Eftersom att jag är aningen blyg;) är alla dagar då jag pratar lagom mycke med folk rätt bra dagar.

En tjej på jobbet undrade idag om jag ville vara med och spela i orkestern här och det vill jag ju gärna...kommer troligtvis vara sämst(seriöst)men men haha... Det ska bli skojjigt i alla fall, träffa lite nya peeps. Så det ska jag hänga med på nästa torsdag :) Kommer mamma bli glad å höra haha.

Nu sitter jag i alla fall och halv sover med min älskade buddy coca cola(uschlig ovana...). Ska dra mig ur soffan och traska ut med med min lilla pluttis nu i alla fall. :)

Kramar

Inga kommentarer: