fredag 29 augusti 2008

Slödagen /Jenny

Hallå hallå

Vad har lilla jag gjort idag..hmm jag har latat mig idag, det är vad jag har gjort!!

Eller jag har gjort 80 situps, yay me! Dexter och jag har varit ute massa, jag har lämnat cd-romen till bibblan(han som hjälte mig va jättesnäll, typ 1 månad sen och behövde bara betala 10 spänn, som jag naturligtvis inte hade med mig, men haha han sa följande "man kan lita på de där blåa ögonen" så jag ska lämna senare, så snällt!)

Sedan har jag även lagat biffstroganoff idag, lite lagom gott inte jätte..Och jag håller på och tvättar as we speak, + jag har städat trapphuset..but other than that..lazyy day!!
Mange är not hemma, men har sällskap av Dexter(<3)och Manges lillebror.
Eftersom att jag har missbrukat följande serier "vänner" "the office" (fler men inte lika illa) så har jag gett mig på en ny stackare nämligen "How I met your mother" faktiskt riktigt bra serie! Lite som vänner fast ändå inte, ska man jämföra något med vänner så suger ju allt så ska inte göra det..ehum..

Ps, SPÖADE ANDREA I DET DÄR TÖNTIGA MSN-SPELET IGÅR!! Ds.

Nu ska jag ut med Deckan en sista gång fixa lite med tvätten, sedan hoppa i säng och hoppas att jag vaknar motiverad till att städa!!

Godnattis!!

Inga kommentarer: