onsdag 20 augusti 2008

Ut och lek /Jenny

Tjenatjena :)

Här sitter jag..Andrea den latmasken sover(klockan är snart 11) Dexter och Aias ligger å schlaggar på golvet och min sötnos jobbar dock långt härifrån(pusss på dig).

Idag har jag i alla fall lekt lite med små grabbarna ute(hehe Dexter sprang runt som en tokig liten apa med en blå boll i munnen och Aias skällde lite på honom, det var ju faktiskt hans boll!) Sen har jag försökt lära Aias tricket "dansa" det gick rätt bra men ska träna lite mer. När det var Dexters tur var han så överexalterad att han bara hoppade i stället för att göra tricket, ajabaja, sedan gick det bra dock. Allt det här har jag alltså gjort medan Andrea låg och sov..snacka om att sova bort sitt liv hihi..

Undrar vad vi ska hitta på mer idag ska se om Strumpan vill ut och promenera, det är värsta så fint väder idagen idag..hehe hmm

Pusssar och kramar!

Inga kommentarer: