fredag 22 augusti 2008

Nya kläder /Jenny

Hejjhej

Idag har jag varit i stan med en kompis, vi fikade lite och så dära, hehe sen fick jag några urväxta kläder av henne(sågulligt=D)hälften av vilka andrea snodde åt sig innan jag ens hann kolla igenom haha, typ..

Sedan var jag å mor på second hand(30kr på allt nästan)men hittade inget, sen åkte vi en sväng in till stan där hittade mamma ett par skor och jag en klänning och två tröjor(esprit).

I morgon ska jag å mamma å Dexter åka till mormor, då ska lillen få träffa mormors vovve för första gången, ska bli roligt. Hoppas de gillar varandra=D

Nu sitter jag och snackar med min loverboy Magnus(tre år tillsammmans nu=D) Pusss på dig :)

Andrea sitter vid datorn och snackar på msn å asgarvar åt ett kort jag tog igår när hon tappat sin klubba, hehe så lustigt kort...

På tv är greveholm som vanligt=D så roligt..

Kramar

Inga kommentarer: