torsdag 21 augusti 2008

Regn /Jenny

Hej hejj

Hehe sitter här i dreas rum och tittar på vänner, ute tokregnar det!! Jag och mamma var en sväng på Röda korset innan(köpte en sött topp och en jättefin sjal)mor var lite lagom mysigt pinsam hehe=D alltid lika kul. Usch låter som det åskar.

Snart tror jag maten är klar tror vi ska äta köttgryta..mmm..hehe är så trevligt när någon ropar att maten är klar, funderar på om jag ska börja ropa på mig själv hemma när jag gjort klart maten typ, "jag 1. jenny maten är klar jag 2. ååååhhh, jaja jag kommer" Men de låter lite koko så tror jag skippar det.

Ville att lilla myspys Dexter skulle sitta här inne med mig, men nejnej han vill va där nere med sin lilla buddy, svikare..

Så nu ska jag fortsätta med körkortsplugget, börjar bli nervös..vill verkligen fixa det.

Kramsikramen

Inga kommentarer: