tisdag 19 augusti 2008

Rosa datastol /andrea

Idag åkte mamma, jenny och jag till barkaby för att shoppa lite kläder och liknande . Fanns absolut ingenting att köpa ... men sen åkte vi till IKEA för det är kul att titta på de olika designade rummen , det var det också ! älskade ett rum ! Där var det en helt vanlig säng bara att man kunde använda den som en soffa om man la på några kuddar , kände mig lite töntig när det stod att det var det perfekta rummet för en tolvåring xD är ju femton ... :P men i det rummet fanns iaf en slags tv-hylla som man satte fast på väggen som vi köpte till mig så jag slipper ha tv´en uppe på min garderob, det blir så högt om man ligger i sängen och tittar. Vi köpte även en ny datastol till mig , en rosa ! :D kanske inte ens går att säga datastol, man säger ju inte data utan dator men datorstol känns så fel på något sätt så jag säger datastol , eller kanske arbetsstol :P haha jag vet inte .. aja kan ta foton sen hur det blir med min tv och var den står nu och var den kommer att stå sen om det fungerar och så . byebye !

Inga kommentarer: