måndag 29 september 2008

Natten

Heej,

Nu är det nästan natten..sitter barnvakt, vid 8-tiden sov barnen så jag försökte plugga lite men orkade knappt, så vid 9 hoppade jag i säng men kunde inte somna....seeeen till kvällens händelse..smsade Mange "Snart Magnus Betner". Hade jag helt glömt bort, men det kan man ju inte missa! Det var verkligen jätteroligt! Hehe modigt att skämta om folk som är närvarande, speciellt när det blir lite mer åt personangrepps-hållet, men man måste ju kunna ta kritik eller? (inte för att jag kan det.. men andra kanske..) Undrar var de ska nästa vecka..

Gillar Magnusar;) haha, men mest av alla Magnusar så gillar jag min Nusse..så det så.. <3

Nu får man väl försöka sova igen..imorgon bitti ska jag lämna barnen på dagis klockan 7, sen ska jag se om man hittar någon frukost till Mange och mig på vägen hem(han är ledig i morgon), förhoppningsvis blir det massa plugg i morgon, haha men kanske också storhandling..jippi..

Saknar min lilla Dexter, hans oskyldiga lilla fejja =(

Nu blir det sängen!

Pusssen

Inga kommentarer: