måndag 15 september 2008

Jobbig tågresa /Jenny

Hallåhallå

Nu är jag och Dexter i stockholm igen, vi hoppade på tåget vid halv 11. Tågresan var den här gången ingen mysig upplevelse..När vi först kom på hade någon satt sig på min plats å ville att jag skulle sitta på deras, så det gjorde jag, sen kom någon annan å skulle krångla så jag fick flytta igen. Runt om mig satt tre killar i 18-års åldern som snackade nån stop och en mamma med en skrikande 2-åring(som hon ammade?=O) Dexter var dock mycket duktig under resan:)

Nu har han lekt och busat med Aias i några timmar, så han är nog happy puppy! Själv har man försökt plugga men inte kommit så långt, haft sådan huvudvärk efter tågresan..

Nu på kvällen har jag övningskört lite med pappa, gick ganska bra, men det känns fortfarande svårt..hmm efter det hoppade jag och syrran ner till affären och köpte lite frukt som vi tryck i oss nu :)

Nu ska jag fortsätta läsa!! och sedan ska jag fundera lite på hur jag ska planera dagen i morgon, måste plugga som tusan....

Kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Buuuuuuuu!!! vi vill ha tillbaka andrea!!! hon den dära jenny skrver ju aldrig nått