måndag 1 september 2008

Första skoldagen /Jenny

Hallå hallå

Första skoldagen...Jag var så stressad i morse, gick med Dexter till manges mor, så att han slapp vara ensam, som tur var hann jag med bussen. Innan skolan började gick jag runt lite i stan, köpte en kalender och en bok till mange(Njals saga).

Första föreläsningen kändes rätt okej, intressant och en bra lärare. Blyg som jag är så är jag även rätt stolt över mig själv, då jag innan varit rätt ensam på lunch/pauser men nu var jag med några å snackade å så. Ett steg i rätt riktning, måste bara satsa på att göra samma i morgon!

Försökte få låna böckerna till kursen på bibblan, men de hade dem inte. =/

I morgon är mange ledig så han är hemma med Dexter, jag har föreläsning i morgon mellan 10-15 och sedan jobbar jag 17:30-07:00 i morgon bitti. Funderar om man ska försöka övertala mange till att hämta mig efter skolan i morgon..!

Kramsi

Inga kommentarer: