tisdag 2 september 2008

Ensamen hund! /jenny

Hallå hallå

Kom nyss hem från skolan, har ätit lite och nu ska jag snart iväg och jobba igen..trötttt

Dexter och jag var precis ute på en promenad, vilket gick rätt bra vi tränade lite på en sak till valpkursen och sådära. Men när vi skulle gå hem, såg vi en lös hund, först trodde jag ägren skulle komma efter men icke..Dexter blev livrädd för den och snodde runt lite, sen när vi gick vidare, travade han ut i vägen, fortfarande ingen ägare, men vad skulle jag göra liksom. Lite längre fram stod alla grannarna å glodde efter den..konstigt.

Köpte lite skolböcker idag efter skolan, så förhoppningvis får jag lite läst, när barnen jag vaktar sover.

Andrea: Ring mig! När som...eller typ efter 8!

Jaaaaaaaa, bra ide Jenny! Jag ska ta med mig datorn och kolla lite på film fniss!!!

Pussss å kraaam!

Inga kommentarer: