onsdag 15 oktober 2008

Lustiga tankar

Heeej

Lustiga tankar..Igår när jag och andrea snackade i telefon sa hon att hon fått omdömet "du måste kämpa med stavning"av sin svenska lärare, utan att tänka fick jag för mig att hon måste kämpa så hårt med svenskan så hon måste använda gå-stavar, det fanns inte ens i mitt huvud att det handlade om stavning..hmm smart Jenny...hehe kul hade vi i alla fall..=p

Hmm när jag gick hem innan och såg en tjej med en barnvagn påväg in i en affär tänkte jag "det är ju i alla fall en sak som är bättre med att ha en bebis i stället för hund, att man kan ta med dem in i affären.." återigen smart jenny..

Aww lilla Dexter han är så söt, tycker mer och mer om honom varje dag som går:)Han ligger i soffan bredvid mig och nannar nu. Ikväll ska han följa med med och jobba(sitta barnvakt)igen. Tycker det är bra att han lär sig att vara med barn, då han måste ta det lite lugnt eftersom att han är så stor, men det gick bra sist, men det visste jag det skulle;) Haha Aias är så rolig han humpar alla av peeps storlek small-medium;)

Kram

Inga kommentarer: