måndag 27 oktober 2008

Kvällen

Hallå hallå

Andrea och dexter följde med mig när jag skulle sitta barnvakt idag. Barnen somnade vid 7-tiden så vi har inte gjort så mycket mer än tittat på tv lekt med webcam, ätit stekt potatis å glass till efterrätt. I morgon bitti ska vi traska hem vid klockan 7..I morgon blir en mysig dag, mange är ledig så kanske vi åker in till stan och jag hoppas fortfarande vi ska gå lite i skogen. Nu är det nog dags att nanna snart så man orkar upp i morgon. I morse var jag så extremt trött!




Pusssar å kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

kdlsjfopdwjfrlkösdjfidspjfldsöjfopsdjflösdjfopdsjlföjdslöjflödsjföldsjlöfjdslöfjdsöljföldsjflödsjfiodsnklfniodsjfklsdjfsdjfopdsjlöfjdsofkjldösmfopdsjkflödskfoffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffa

bra annars?.

Mr X sa...

Hejsan Jenny!

Kolla in min blogg nu. Jag har gjort en snygg länk till den här bloggen ;)

Mvh

Mr. X

------------------------------
http://www.tortyrkammaren.blogspot.com
Leader of man