söndag 19 oktober 2008

Söndag

Halluu!

Idag har det inte hänt så mycket..hehe som vanligt inte pluggat ens hälften så mycket som jag borde..so that's awesome..Fast jag har kammat Dexter, det blev en stor hög med hår på golvet..mys..hoppas bara att han kanske hårar lite mindre i morgon nu, måste typ dammsuga 2ggr per dag om det ska va fint fniss..

Tomorrow så har jag körlektion på förmiddagen och ev så ska jag sitta barnvakt på eftermiddagen i vilket fall jag åker till universitet och pluggar i stället för att åka hem i mellan men det återstår att seee..folk är dåliga på att svara på sms idag..

Nyss tog jag och Dexter en lång härlig prommis..han nosade och jag lyssnade på amy macdonald..det va trevligt..kallt om huvudet dock..kanske dags för mössa..hmm

Det är lustigt, jag tror aldrig jag innan har tänkt på hur vacker hösten är..i fredags när jag var påväg in till stan för att träffa en kompis såg jag en av det finaste sakerna någonsin..det var en å och några träd med orange-röda löv vid sidan av den..svårt att förklara men vackert var det..skulle haft kameran med, fast det hade nog inte varit så fint taget från bussen.

Pusssar å kramar!

Inga kommentarer: