söndag 26 oktober 2008

Söndag

Tjena!
Lagom spännande dag so far..varit ute i regnet med dexter...kallt, andrea har käkat upp både flingor å choklad:( Jag ska sätta mig i soffan hos mange å plugga lite som igår. Hoppas vi ska ta en promenad i skogen med dexter idag, se om man lyckas övertala någon.

Funderar på om det är något mysigt på tv idag..? Det e ju ensam mamma söker klockan 8 det är rätt skojjigt..sen några avsnitt av miami ink which is fuun..men mycket mer verkar det inte va..får se om syrran kanske tvingar mig å titta på nått..igår satt vi å kollade(mot min vilja)på en gammal beck-film(som båda sett innan)trots att djurpolisen gick på animal planet!?!?!weird..

Pussss å kramsi

2 kommentarer:

Anonym sa...

gahaha XD men beck äger ju ! XD / andrea

Anonym sa...

Tävling i min blogg!! Välkommen in!! :) Fin blogg, ska vi prenumerera på varandras?? =)