lördag 25 oktober 2008

Fredag

Hallåhallå

Spännande dag har det varit idag, hehe jag ska dela med mig;) bit för bit...vid halv 5 vaknade jag när mange gick till jobbet(stackarn..) vilket fall som så var jag glad för jag hade 1,5h kvar att sova weiiaho.

Så traskade jag upp vid klockan 7 för att gå i väg till körlektion(vilken jag förövrigt även gick till i onsdag, men kom på att jag var där fel dag när jag redan gått ca 2km förgäves..) Men idag gick lektionen faktiskt bra, allt funkade typ som det skulle, känns skönt..

Igår när jag skulle köpa tågbiljett till Andrea så funkade det inte, så vi trodde inte hon skulle kunna komma förrän typ på söndag..(jag ringde till dem å allt igår meeen nää det finns inga)så kollade jag i morse och då funkade det!! Andrea svarade inte när jag ringde så så jag köpte biljetten..sen ringde jag henne i 2-3h hon svarade inte, så jag trodde inte hon skulle hinna med tåget, men så ringde jag te hennes skola å be dem be henne ringa upp mig, som tur va fick hon meddelandet och NU ÄR HON HÄR! Kommer bli bästa veckan:)

Nedan är mitt goda mellanmål..mm..love you

Här har vi doggie, han har varit ovanligt aktiv idag, ofta brukar han sova lite på dagarna, men idag har han lekt nästan hela dagen, så söt:)

Här är syrran, som tog datorn så fort hon kom genom dörren..trodde vi skulle umgås men men;)
Pusssar å kramar!

Inga kommentarer: