tisdag 7 juli 2009

Tisdag

Hallå

Igår satt jag barnvakt och kom hem vid ungefär kl 21, trött som tusan..Jag å Nuss hade det i alla fall mysigt sen å tittade på film till 3 på natten, da vinci koden + en film till såg vi. Sen kunde jag knappt sova jag för filmen var så läskig.

Idag så har vi i alla fall varit ute och lekt en bra stund med hundarna(dexter + nuss familjs hund). De har badat å haft det roligt i sjön, dexter den lilla fegisen vågar dock inte simma.. När vi skulle gå hem var min käre boyfriend så mysig att han puttade mig från bryggan, han kittlade mig under armarna så jag tappade greppet om honom å då passade han på å kasta i mig..Genomblött blev jag, myspys..

Snart ska vi lämna hem andra hunden, handla å ha en lång filmkväll. Vet inte va vi ska seee än...
I morgon ska jag till Halmstad, nicenice. Haha det ösregnar ute..


Inga kommentarer: